4 Ağustos 2012 Cumartesi

Oyuna Devam

Uykum geldi. Beni bilirsin erken uyumam genelde. Bu saatler keyif vaktimdir hem de. Kahvem, sigaram ve sen. Yani öyleydi eskiden. Göremesem bile hissederdim seni, ya kahvemin sıcağında ya da sigaramın dumanında. Şimdi kahveler pek soğuk sigaralar pek tatsız gelir oldu. İkisini de istemiyor canım. Sensiz hiçbir şeyin tadı yok dememi istemezsin, ben de istemem. O kadar basitleştiremem seni. Sen hayatımdaki herhangi bir şey değildin eksikliği sorun yaratacak. Sen sanki hayattın da o herhangi şeylerden biriydim ben orda yer alan. Şimdi ben çok gereksiz kaldım sanki. Çok sensiz kaldım.
Aslında bugün yine konuştuk seninle. Merak etmişsin yine iyi miyim diye. İyi miyim? İyiyim iyi. Kötüyüm desem kaçar gidersin diye korkuyorum. Böyle merak etmelerin de sevindirmiyor değil hani. Önemsiyor musun yoksa kimseye zarar vermediğinden emin olmak mı istiyorsun bilmiyorum ama, hoşuma gidiyor aramaların. Böyle her gün ara sen. Sesini duyayım. Sensiz olsam da uzaktan gelen sesin bana "Durma, devam et." desin. Devam edeyim değil mi? Belki bir hayat bulurum içinde yer alacak, herhangi bir şey olacak. Belki gitmeyen bir hayat bulurum. Devam... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder