16 Ağustos 2012 Perşembe

Değişim

Zaman geçti.
Günler, haftalar...
Saymadım, sayamadan
Geçti.
Kolayca geçti.
Kendiliğinden...
Alıştım mı sensizliğe?
Yoksa artık sensizlik değil mi
Artık o kadar gereksiz ki belki...
Düşünmüyorum seni
İnanır mısın?
O kadar acıyı çeken ben...
Sahi ben miydim o?
Kollarında ağlayan
Ayakta duramayan...
Şimdi acıtmıyor.
Dedim ya ayrımına varamadım.
Fark ettim de o kadar da değildin
Hayat sen değildin bendim.
Sen, yer verdiğim
Hayat yaptığım
Çok büyüttüğüm...
Sen belki de o yüzden gittin.
Çoktun benim için
Ve alışık değildin.
Sen ilk defa biri için bu kadar oldun.
Kaldıramadın
Gittin.
Ve beni yıktığını düşündün
Kaldıramazdım sensizliği.
Sensizlik yok halbuki
Sen nesin ki?
Sadece verdiğim kadardın;
Gittin,
Yoksun.
Hayatsa daha yeni başlıyor.
Benim kurduklarımla,
Yenilerle,
Devam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder